به وب سایت "آموزشگاه آنلاین پول نت" خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاس گزاریم. پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات "فقط از طریق تماس با ما " انجام می شود.

محل لوگو

رشد شخصی

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش قانون جذب و مبانی موفقیت

سئو و بهینه سازی سایت

هوش مالی و سرمایه گذاری

جذب فوری ثروت

ورزش و تناسب اندام و لاغری

زیبایی و لاغری موضوعی

تغذیه ی سالم

آموزش طب سوزنی

اموزش روابط زناشویی و مسائل جنسی

آموزش آشپزی تصویری

موبایل و تلفن

کامپیوتر واینترنت

نرم افزار

آموزش

کارافرینی

بازاریابی

کسب وکار اینترنتی

پزشکی وسلامت

علوم پایه

فنی مهندسی

علوم انسانی

لاغری

چاقی

جذب فوری ثروت

30 روز با قدرتمندترین عبارت های تاکیدی

آهنربای پول و ثروت شوید

فایل خود هیپنوتیزم افزایش تمرکز

فایل خود هیپنوتیزم افزایش حافظه

فایل خود هیپنوتیزم افزایش ساعت مطالعاتی

فایل خودهیپنوتیزم جذابیت نامحدود

فایل خودهیپنوتیزم جذب نیمه گمشده

فایل خودهیپنوتیزم دستیابی به اهداف

شغل رویایی خود را جذب کنید

فایل خودهیپنوتیزم مدیریت زمان

فایل خود هیپنوتیزم فروش میلیونی

فایل خود هیپنوتیزم موفقیت در مصاحبه های شغلی

فایل خود هیپنوتیزم موفقیت در کنکور و آزمون ها

فایل خود هیپنوتیزم موفقیت نامحدود

فایل خود هیپنوتیزم کسب درآمد دلخواه

دوره حرفه ای کوچینگ راز و رمزهای ناگفته ذهن

فایل صوتی آهنربای شانس و اتفاقات خوب شوید! ( فایل subliminal message - فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی جذب پول و ثروت( فایل subliminal mesage- هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی شادی نامحدود( فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی انرژی نامحدود( فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی رهایی از ترس از شکست (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی ببخش و رها شو! (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی سحرخیز شو! (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی نظم و انضباط شخصی (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی یادگیری سرعتی! (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی اعتماد به نفس فوری (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی کاهش وزن (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی حسادت ممنوع! (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل خود هیپنوتیزم دستیابی به فیتنس و تناسب اندام ایده آل

فایل خودهیپنوتیزم رهایی از افسردگی

فایل خود هیپنوتیزم رهایی از ترس از شکست

فایل خود هیپنوتیزم بهانه جویی ممنوع

فایل خودهیپنوتیزم عزت نفس عالی

فایل خود هیپنوتیزم افزایش حس شوخ طبعی

ورکشاپ آنلاین تبلیغ نویس میلیونر (دوره مقدماتی)

دانلوداپلیکیشن سایت پول نت

دانلود های رایگان

مقالات سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

چگونه به سرعت نور راه پولدار شدن خودتان را بیابید


چگونه به سرعت نور راه پولدار شدن خودتان را بیابید

چگونه به سرعت نور راه پولدار شدن خودتان را بیابید

تاحالا دقت کردید چقدر پول درآوردن شبیه کندن زمین برای رسیدن به گنج است؟

کار سخت ,طاقت فرسا و خسته کننده ای است و دقیقا تا زمانی که به گنج نرسیده اید یه سوالی توی ذهنتون همش در حال پرسیده شدنه : آیا من دارم جای درستی از زمین را حفر میکنم؟” …

این احساس را تاحالا چندین بار داشتید، نه؟

شروع میکنید یک کار جدیدی رو پی بگیرید با روحیه بالا و کم کم یه صدایی در ذهنتان مدام در حال پرسیدن یک سوال است, یک سوالی که خیلی آشناست زیرا ذهنتان زیاد از شما میپرسد : اگر نشد چی؟… اون یکی کار شاید راحت تر باشه. شاید بهتر جواب بده اگه این کارو تعطیل کنم برم اون کار رو امتحان کنم.”

و بعد, مثل یک فرشته روی اون یکی شونه تون, یه صدای دیگه ای بهت میگه : “به خاطر داشته باش, قراره کار سختی باشه, اگر وقت بذاری و تلاش کنی, اگر لیاقت تو باشه, حتما بهش میرسی. از یک سانتی متری گنج کار رو رها نکن.”

چطوری بفهمیم حفر کردن زمین ما به چه تیپ شخصیتی مربوط است؟

تنها چیزی که لازم دارید این است که تیپ شخصیتی تان را و روش منحصر به فرد همخوان با روش حفر زمینتان را پیدا کنید قبل ازینکه زمین را برای بدست آوردن گنج حفر کنید ,زیرا برنامه بهتری و موثر تر و سریع تری برای حفر کردن زمین خواهید داشت.

اجازه دهید ۸ تیپ شخصیتی برای ثروتمند شدن را برایتان شرح دهم, این تیپ های شخصیتی برای ۸ نوع مختلف شخصیت و خلق و خو است که بر اساس تحقیقاتی روی ۳۰۰ میلیاردر تراز اول کشور های مختلف الگو سازی شده است.

خالق : اینها ایده پرداز هستند. این افراد ایده های فوق العاده زیادی میتوانند تولید کنند و به راحتی میتوانند منابع مختلفی را باهم برای انجام ایده شان با ترکیب کنند. وقتشون را صرف فکر کردن برای راه های ممکن است تا اینکه الان دارد چه اتفاق میافتد. نمونه این افراد استیو جابز و ریچارد برانسون هستند

 

8 تیپ شخصیتی ثروتمتند شدن _ ثروتمند شدن _ راز ثروتمند شدن در ایران _ پیدا کردن راه ثروتمند شدن

ستاره : این افراد عشق عرضه دارند, دوست دارند همیشه در برابر مردم چیزی را نمایش دهند, توضیح دهند و سخنرانی کنند. به راحتی توجه مردم را جذب میکنند بدون انجام کار خاصی و با این کار میتوانند توجه مردم را به شرکت و محصولشان انتقال دهند. مثال بارز این تیپ کارآفرینان آنجلینا جولی است که توانست با جذب توجه به خودش تمام توجه را به کمک برای حقوق بشر و کمک به کودکان آفریقایی منتقل کرد.

حمایت کننده : این افراد انگار همه را می شناسند. به شدت به مردم علاقه مندند, بعد از ملاقات هر شخصی میتوانند تمام جزییات فرد ملاقت کننده را به یاد آوردن و تفسیر کنند. راه ثروتمند شدن این افراد از راه ارتباط آنها با مردم است, مدیریت تیم ها و ارایه ارزش ها به فرد ملاقات کننده است. تاحالا فکر کردید اگر خودتون در برابر مشتریانتان قرار میگرفتید کسب و کارتان از هم می پاشید؟ خب, این افراد همان هایی هستند که ازین فجایع جلوگیری میکنند. یکی از نمونه های بارز این تیپ افراد مدیر CEO شرکت بزرگ Ebay است یعنی خانوممِگ وایتمن

دلال : این افراد فقط میخواهند با افرادی که در ارتباط هستند معامله کنند. بردن و دعوت به یک شام کردن مشتری عشق این افراد است زیرا میخواهند معامله ای را جوش دهند. این افراد عاشق این کارند, انگار براشون تفریحه. به شدت در مذاکرات حرفه ای هستند و اهمیت میدهند به این موضوع. نمونه بارز این تیپ شخصیتیدانلد ترامپ است.

معامله گر : برعکس تیپ خالق, این افراد به شدت به زمان حال اهمیت میدهند. آنها عاشق جزییات هستند و زیاد توجهی به تصاویر بزرگ ندارند. همیشه هرکاری را شروع میکنند دوست دارند قبل از شروع کار جدید آنرا تمام کنند. این افراد در بهترین حالت برای کسب ثروت باید جزییات بازار را زیر نظر بگیرند و بورس را انتخاب کنند. نمونه بارز این مثال جورج سوروس است.

صبور : این افراد در خریدن سرمایه حرف اول را میزنند. این کار را به غریضه شان انجام میدهند. تحقیقات را خیلی دوست دارند و عاشق این هستند که آینده یک محصول, ملک و مستغلات را حدس بزنند. نمونه بارز این تیپ شخصیتی وارن بافت است, وقتی ازین مرد سوال کردن چطوری از بین ۵۰۰ شرکت برتر یکی را انتخاب میکند جواب داد “به راحتی بر اساس حروف الفبا شروع میکنم به تحقیق درباره تمام شرکت ها”

پادشاه : این افراد میتوانند سیستم موجود را به شدت بهینه کنند تا پول اضافی از آن درز نکند. این افراد می توانند سیستم را به راحتی از تمام جهات نگاه کنند و تمام سوراخ سمبه های آنرا بگیرند. این افراد می توانند از طریقی ثروتمند شوند که بهره وری سیستم را بالا ببرند هزینه های اضافی را کم کنند پیدا کنند چه چیزی مهم است و چه چیزی نیست تا آنرا حذف کنند. یکی از نمونه های بارز این تیپ مایکل گربر است.

مکانیک : این افراد دوست دارند از طرز کار همه چیز سر در بیاورند و چیزی بسازند که بهره وری بیشتری دارد.این افراد به شدت در سیستم هایی که از قبل به وجود آمده خوب کار میکنند تا بهره وری و ارزش آنرا افزایش دهند. این افراد از طریقی پولدار میشوند که سیستم موجود را بهشون بدهید و از انها بخواهید بهره وری آنرا افزایش دهند. یکی از شاخص ترین افراد این سیستم سم والتون موسس وال مارت است.

خب حالا این تیپ های شخصیتی دقیقا همخوان شما نیستند؟ یا در چند مورد با شما فرق دارند؟ یا اصلا تیپ شخصیتی رو که دوست دارید با اونی که هستید فرق می کند؟

در قسمت دوم این مقاله راه حل پیدا کردن راه درست ثروتمند شدن خودتان را خواهید خواند.

قسمت دوم :

خب, کدام تیپ شخصیتی برای ثروتمند شدن بیشتر با شما همخوان بود؟

 

حتما لازم نیست به یکی از تیپ ها خودتان را محدود کنید, می توانید ترکیب چندتا را داشته باشید. به هرحال دانستن این نکته که کدام تیپ بیشتر با شما سازگار است شما را چندین مرحله در رسیدن به ثروت از راه خودتان هدایت خواهد کرد.

خب, حالا که فهمیدید کدام تیپ رو بیشتر می پسندید و با اون راحت هستید کاری که باید بکنید اینه که کارهای مختص تیپ شخصیتی خودتان را بیشتر انجام دهید و کارهای نامربوط به تیپ شخصیتیتان را کمتر انجام دهید, به همین سادگی؟

مثل این میمونه که دریابید وسیله حفاری شما یک بیلچه کوچیک است اما چاله ای که باید بکنید نیاز به یک دینامیت دارد ! اما شما چیکار میکنید؟ بیلچه را درون چاله میگذارید و منتظر میمانید تا منفجر شود اما هیچوقت اینطور نمیشود… البته که منفجر نمیشود شما وسیله ای اشتباهی را به طور اشتباه دارید به کار میگیرید.

همانطور که مشاهده میکنید مادامی که وسیله منحصر به فرد خودتان را (تیپ شخصیتی) برای حفاری (رسیدن به ثروت) نیابید ,محکوم به شکست یا موفقیت ها موقت خواهید بود.

همه و همه اش به طریقه استفاده از نیرویتان بستگی دارد.

یک نمونه از استفاده از نیروی خدادادی وجودیتان می تواند این باشد که بر فرض شما یک فرد با تیپ شخصیتی حامی هستید و استعداد ذاتی در برقراری ارتباط در دنیای خارج با دیگران دارید. شما میتوانید راه خودتان را از طریق چند ارتباط از طریق نامه و سلام علیکم با افراد مرتبط پیدا کنید؛ پس چرا باید وقتتان را پشت کامپیوترتان برای ایجاد ارتباطات مجازی هدر دهید؟ شما باید برید بیرون تا موفق شوید !

مثال دیگر ؛ اگر شما یک تیپ شخصیتی مکانیک باشید, چرا خودتان را با برقراری ارتباط با افراد مختلف عذاب میدهید تا موفق شوید؟ شما بهتر است وقت خود را بر روی ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی صرف کنید.

شما باید بر روی چیزی که به صورت طبیعی از آن خوشتان می آید وقت صرف کنید. شما باید استعداد ذاتی تان را کشف کنید و استراتژی ثروتمند شدن خود را بر اساس آن بچینید تا در این راه فرصت های بیشتری برایتان نمایان شود, لذت بیشتری داشته باشد و البته راحت تر بتوانید پول در بیارید.

پس؛ استعداد و تیپ شخصیتیتان را بشناسید و بچسبید بهش.

بستگی به خودتان دارد, استعداد ذاتیتان چیست؟

این مطلب شاید کمک کوچکی باشد تا به خود بیاید, شاید باعث شود موفق شوید یا اصلا شاید هیچ تاثیری بر روی شما نداشته باشد.. تیپ شخصیتی شما چیست؟ لطفاً تیپ شخصیتی خود را در قسمت نظرات، برای ما بنویسید…

منبع: ۱۲ceo.ir

  انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 195

برچسب های مهم

طرح جابر برنج

طرح جابر برنج

طرح جابر برنج طرح جابر برنج مناسب برای پایه اول، دوم و سوم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...

دریافت فایل : طرح جابر برنج

مراحل ساختمان سازی

مراحل ساختمان سازی در این تحقیق موضوعات مراحل انجام کار ساختمان سازی بعد از انجام قرارداد تجهیز کارگاه و اماده کردن کارگاه ساختمانی تسطیح محوطه گود برداری زهکشی پر کردن چاه ها  قنوات و قطع اشجار نقاط نشانه و مبدا ساختمان ها و تجهیزات و تجهیز کارگاه تحویل وکنترل مصالح ...

دریافت فایل : مراحل ساختمان سازی

پکیج تست کنکور علوم انسانی شامل تمامی دروس ویرایش جدید

پکیج تست کنکور علوم انسانی شامل تمامی دروس ویرایش جدید شامل آزمونهای سنجش شامل تمامی دروس دهم ویازدهم و پیش دانشگاهی متوسطه تست کنکور انسانی شامل تک تک دروس وهمچنین تست جامع کل دروس انسانی  آزمونهای قلم چی  کنکور 95 قیمت این پکیج بسیار بالا میباشد که ما برای استفاده ...

وکتور کورل 12دعای فرج

وکتور کورل 12دعای فرج

دعای فرج امام زمان (عج)  وکتور کورل 12دعای فرج  برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . ... ...

دریافت فایل : وکتور کورل 12دعای فرج

آذربایجان غربی _ شهرستان بوکان _ شهرک صنعتی نساجی _ ساختمان نیک خواه

به وب سایت "آموزشگاه آنلاین پول نت" خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاس گزاریم. پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات "فقط از طریق تماس با ما " انجام می شود.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما