به وب سایت "آموزشگاه آنلاین پول نت" خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاس گزاریم. پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات "فقط از طریق تماس با ما " انجام می شود.

محل لوگو

رشد شخصی

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش قانون جذب و مبانی موفقیت

سئو و بهینه سازی سایت

هوش مالی و سرمایه گذاری

جذب فوری ثروت

ورزش و تناسب اندام و لاغری

زیبایی و لاغری موضوعی

تغذیه ی سالم

آموزش طب سوزنی

اموزش روابط زناشویی و مسائل جنسی

آموزش آشپزی تصویری

موبایل و تلفن

کامپیوتر واینترنت

نرم افزار

آموزش

کارافرینی

بازاریابی

کسب وکار اینترنتی

پزشکی وسلامت

علوم پایه

فنی مهندسی

علوم انسانی

لاغری

چاقی

جذب فوری ثروت

30 روز با قدرتمندترین عبارت های تاکیدی

آهنربای پول و ثروت شوید

فایل خود هیپنوتیزم افزایش تمرکز

فایل خود هیپنوتیزم افزایش حافظه

فایل خود هیپنوتیزم افزایش ساعت مطالعاتی

فایل خودهیپنوتیزم جذابیت نامحدود

فایل خودهیپنوتیزم جذب نیمه گمشده

فایل خودهیپنوتیزم دستیابی به اهداف

شغل رویایی خود را جذب کنید

فایل خودهیپنوتیزم مدیریت زمان

فایل خود هیپنوتیزم فروش میلیونی

فایل خود هیپنوتیزم موفقیت در مصاحبه های شغلی

فایل خود هیپنوتیزم موفقیت در کنکور و آزمون ها

فایل خود هیپنوتیزم موفقیت نامحدود

فایل خود هیپنوتیزم کسب درآمد دلخواه

دوره حرفه ای کوچینگ راز و رمزهای ناگفته ذهن

فایل صوتی آهنربای شانس و اتفاقات خوب شوید! ( فایل subliminal message - فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی جذب پول و ثروت( فایل subliminal mesage- هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی شادی نامحدود( فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی انرژی نامحدود( فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی رهایی از ترس از شکست (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی ببخش و رها شو! (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی سحرخیز شو! (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی نظم و انضباط شخصی (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی یادگیری سرعتی! (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی اعتماد به نفس فوری (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی کاهش وزن (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل صوتی حسادت ممنوع! (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)

فایل خود هیپنوتیزم دستیابی به فیتنس و تناسب اندام ایده آل

فایل خودهیپنوتیزم رهایی از افسردگی

فایل خود هیپنوتیزم رهایی از ترس از شکست

فایل خود هیپنوتیزم بهانه جویی ممنوع

فایل خودهیپنوتیزم عزت نفس عالی

فایل خود هیپنوتیزم افزایش حس شوخ طبعی

ورکشاپ آنلاین تبلیغ نویس میلیونر (دوره مقدماتی)

دانلوداپلیکیشن سایت پول نت

دانلود های رایگان

مقالات سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

تکنیک جادوی نوشتن اهداف روی کاغذ


تکنیک جادوی نوشتن اهداف روی کاغذ

نوشتن اهداف و مکتوب کردن برنامه دارای قدرت شگفت انگیزی است. عمل نوشتن اهداف خالق یک سلسله رویدادهای شگفت انگیز است که ما را در یک چشم بهم زدن در معرض رویاهایمان قرار می‌دهد. مهمترین تکنیک در قانون جذب و مدیریت ارتعاشات ، نوشتن اهداف روی کاغذ است.هنری کلاوسر در این مقاله از نمونه لیست اهداف , تجربیات واقعی از قانون جذب که از رهگذر نوشتن خواسته ها و اهداف روی داده است با ما صحبت می‌کند.

حتما بخوانید : جذب فوری ثروت 

همواره داستان‌هایی از آدم‌های مشهور می‌شنوم که قبل از رسیدن به شهرت فعلی خود، رؤیاها و اهداف خود را می‌نوشتند، مثلا جیم‌ کری به هالیوود هیلز رفت و برای خودش یک چک ده‌میلیون دلاری کشید و رویش نوشت «به‌خاطر خدمات عرضه شده».

نوشتن اهداف روی کاغذ _ تجربیات واقعی از قانون جذب _  نمونه لیست اهداف _ نوشتن خواسته ها و اهداف

این کمدین تا سال‌ها این چک را همه‌جا با خودش داشت؛ مدت‌ها قبل از آنکه چنین مبالغی بابت بازی در کی فیلم دریافت کند. وی در حال حاضر یکی از گرانترین بازیگران هالیوود به‌حساب می‌آید و برای هر فیلم مبلغ بیست‌میلیون دلار دریافت می‌کند. کری در حرکتی تأثیرگذار، قبل از دفن پدرش، آن چک را در جیب کت وی گذاشت.

اسکات آدامز، خالق داستان مصور دیلبرت، یک دنیا، اهداف و رویاهای نوشته شده دارد که همگی، به‌ترتیب، به حقیقت پیوسته‌اند. آدامز می‌گوید که وقتی یک هدف را می‌نویسید «شاهد وقوع چیزهایی هستید که احتمال تحقق هدف را افزایش می‌دهد.»

آدامز در دوره‌ای که به‌عنوان کارگر غیرمتخصص در اتاقکی در شرکت آمریکا کار می‌کرد، پیوسته روی میز کارش بی هدف نقاشی می‌کرد. بعد شروع به نوشتن کرد، و روزی پانزده بار نوشت «من کاریکاتوریست مشهوری خواهم شد.»

بعد از شکست‌های بسیار، آدامز بالاخره موفق شد، او قراردادی امضا کرد مبنی بر اینکه کارهایش همزمان در جاهای مختلف به چاپ برسد. در اینجا بود که شروع به نوشتن جمله‌ای جدید کرد «من بهترین کاریکاتوریست روی زمین خواهم شد.»

چطور می‌شود فهمید که کسی بهترین کاریکاتوریست روی زمین است؟ خب، دیلبرت به‌طور همزمان در نزدیک به ۲۰۰۰ روزنامه در سراسر جهان چاپ می‌شود. سایت اینترنتی دیلبرت‌ زون، روزانه ۱۰۰۰۰۰ مراجع دارد. اولین کتاب آدامز به نام اصل دیلبرت بیش از یک‌میلیون‌وسیصدهزار نسخه فروش داشته است. محصولات مبتنی بر شخصیت‌های دیلبرت از ماوس‌پد تا فنجان‌های قهوه، تا تقویم‌های رومیزی، همه‌جا به‌چشم می‌خورند و حتی یک برنامه‌ی هفتگی نیز به‌همین نام در تلویزیون وجود دارد. حالا اسکات آدامز روی پانزده بار می‌نویسد «من جایزه‌ی پولیتزر را خواهم برد.»

سوزی اورمان، اعجوبه‌ی تجارت، نویسنده‌ی پرفروش‌ترین کتاب در فهرست نیویورک‌تایمز، ۹ گام تا آزادی تجاری، و یکی از مهمانان ثابت برنامه‌ی تلویزیونی اوپرا، درباره‌ی شروع‌ کار می‌گوید ابتدا کاری در مریل‌لینچ پیدا کرد و از اینکه نتواند به میزان فروشی که برای او تعیین شده بود برسد سخت به‌ وحشت افتاد. بیشترین حقوقی که تا آن زمان دریافت کرده بود چهارصد دلار در ماه به‌عنوان پیشخدمت رستوران بود.

«چیزی را که می‌خواستم نخست روی کاغذ آفریدم، هر صبح قبل از رفتن به سر کار بارها این جمله را می‌نوشتم «من جوان، قوی و موفق هستم و هر ماه دست‌کم ۱۰۰۰۰ دلار درآمد دارم.»

حتی وقتی هم درآمد وی از این رقم بالاتر رفت باز هم این جمله را همه‌جا با خودش می‌برد «مثل یک چیز خوش‌یُمن. من پیام ترس، و اعتقادم به نالایق‌بودن را با پیام امکانات نامحدود جایگزین کردم.» و نوشتن این حقیقت تازه، به تحقق آن کمک کرد.

ایده‌ی نوشتن این کتاب در خانه به ذهنم خطور کرد. یک روز پسر دوازده‌ساله‌ام در حالی‌که یک تکه کاغذ به دست داشت و سخت حیرت کرده بود نزدم آمد.

«داشتم اتاقم را تمیز می‌کردم که این فهرست را که مربوط به دو سال پیش است پیدا کردم. نمی‌دانم چطور این اتفاق افتاد، اما هرچه در این فهرست نوشته بودم به حقیقت پیوسته بود، درحالی‌که اصلا به‌یاد نداشتم که چنین چیزی را نوشته‌ام.»

از جمله کارهایی که یادداشت کرده بود عبارت بودند از رفتن به کلاس کاراته، تلاش برای نقش‌گرفتن در یک نمایش مدرسه، یک شب خوابیدن در پارک و خریدن یک پرده، بی‌آنکه بداند دقیقا طبق فهرست فراموش‌ شده‌ی خود عمل می‌کند. اتفاقی که برای پیتر افتاده بود مرا به فکر واداشت. متوجه شدم که همان پدیده‌ در زندگی من هم اتفاق می‌افتد.

در هفته‌ای هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی از زندگی‌ام موفق شدم کتاب‌هایم را در برادوی نیویورک امضا کنم، به پشت صحنه‌ی اپرای متروپولیتن بروم، در یک مصاحبه‌ی رادیویی شرکت کنم که میلیون‌ها شنونده داشت و اجرای زنده‌ی پلاچیدو دومینگو را در یک اپرای کامل بشنوم. بعد از برگشتن به خانه بود که مثل پیتر فهرستی را که قبلا نوشته بودم و به کلی فراموش شده بود پیدا کردم.

تمام کارهایی که در آن هفته انجام داده بودم در فهرست وجود داشت. داستان فهرست پیتر و فهرست خودم را در فصلی از کتابم به نام قلبت را به روی کاغذ بیاور، شرح داده‌ام. در فصل دیگری از همان کتاب «جو پرینسیپل پابرهنه»، به موضوع همزمانی یا تقارن، یا آنچه ظاهرا تصادف به‌نظر می‌رسد، پرداخته‌ام و جمله‌ای را از مزرعه‌ی رؤیاها نقل کرده‌ام: «اگر آن را بسازی خواهد آمد». وقتی آن‌را قبل از وقوع می‌سازی، درواقع با ایمان خود پیش می‌روی، درست همان‌طور که نوشتن اهداف و برنامه ات نشان می‌دهد به قابل حصول‌بودن آن اعتقاد داری.

حتما بخوانید : جذب فوری ثروت 

منبع : masoodlaali.com

  انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1959

برچسب های مهم

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از  سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

The Name of the Wind (The Kingkiller Chronicle #1) by Patrick Rothfuss Rating: 4.55/5 Genre: Fantasy , Epic Fantasy language: English Format: PDF & EPUBLiterary Awards: ALA Alex Award (2008), The Quill Award for Science Fiction/Fantasy/Horror (2007), Sakura Medal for ... ...

کتاب معلم Gente Hoy: Libro Del Profesor 1 (A1-a2)

کتاب معلم Gente Hoy: Libro Del Profesor 1 (A1-a2)

Gente Hoy: Libro Del Profesor 1  این کتاب یکی از بهترین منابع برای آموزش و یادگیری زبان اسپانیایی است. این کتاب بر اساس روش عملی و تعاملی طراحی شده است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن را در سطح A1 تا A2 بهبود ببخشید. این کتاب شامل ... ...

20  نکته در مورد نقش  تغذیه در  مطالعه و یادگیری بهتر

20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر

حجم فایل : 54.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 12 به نام خداوند بخشنده و مهربان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر اسلاید های زیر با عنوان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر و آمادگی بیشتر در کنکور به منظور استفاده ی دانش ... ...

اصول و طرز کار  دستگاههاي پالس اكسيمتر

اصول و طرز کار دستگاههاي پالس اكسيمتر

حجم فایل : 772.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 اصول و طرز كار دستگاههاي پالس اكسيمتر مقدمهمكانيسم انتقال اكسيژن در بدنروشهاي اندازه گيري ميزان اكسيژن خونپالس اكسيمتركاليبراسيوننگهداري پيشگيرانهايرادات روتينملاحظات خريد فهرست دستگاه پالس اكسيمتر مقدمه در ... ...

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

حجم فایل : 1.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 13 نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی سه ماههشش ماهه نه ماهه دوازده ماهه فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی 3 ماهه شهرستان تعداد کودکان واکسینه شدهجمعیت هدف(کودکان زیر یکسال) 123 100 × × فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی6 ماهه شهرستان ... ...

استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک

استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک

حجم فایل : 208.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 9 بنام خدا 1 استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک 2 مدل­سازی، خطی­سازی و طراحی کنترل پیش­بین در سیستم هلی­کوپتر اهداف این پروژه می باشند. روند شبیه سازی دینامیک این سیستم ... ...

پایان نامه آماده عربی درباره حقوق اساسی (القانون الدستوری)

پایان نامه آماده عربی درباره حقوق اساسی (القانون الدستوری)

بسمه تعالی   پژوهش آماده به زبان عربی درباره حقوق اساسی با عنوان «القانون الدستوری» مناسب برای اساتید حقوق جهت تدریس درس حقوق اساسی (القانون الدستوري)   سرفصل ها: المطلب الأول :القانون الدستوري تعريفه واهميته المطلب الثاني :معنى الدولة واركانها المطلب الثالث : ... ...

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

حجم فایل : 257.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 2 تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه 3 فهرست آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آنتعريف مسالهکارهاي انجام شدهکارهاي آيندهنتيجه‌گيري و زمان‌بندي 4 آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آن 5 ... ...

داروهاي ضد افسردگي

داروهاي ضد افسردگي

حجم فایل : 137.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 بنام خدا www.rdaneshmand.com www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي به‌ نكات‌ زير در ارتباط‌ با‌ داروهاي‌ ضد افسردگي‌توجه‌ كنيد:1) داروهاي‌ ضد افسردگي‌ در حالت‌ معمول‌ ... ...

دریافت فایل : داروهاي ضد افسردگي
وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان  . همراه با اعراب . وکتور کورل اذان برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . طرح برداری قابل برش توسط دستگاه برش شبرنگ و حکاکی توسط لیزر ... ...

دریافت فایل : وکتور کورل 12 اذان
آشنایی با ACL های سیسکو

آشنایی با ACL های سیسکو

حجم فایل : 116.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا Cisco Access Control Listآشنایی با ACL های سیسکو در این جلسه خواهیم آموخت : انواع Access-List های سیسکو کدامند ؟Access-List چه کاربردهایی دارد ؟ مقدمه معنای کلی Access-Control-List : لیستی از مجوزهای ... ...

بیش از 15 کتاب عمومی

بیش از 15 کتاب عمومی

کتب تست هوش ازمون ادمک  تبارشناسی فلسفه تربیتی مجموعه سخنان برتر انیشتین زیر موج جهانی شدن تخصیص مصلحت  تبار شناسی  جامعه شناسی مواد مخدر سایت های اینترنتی مواد مخدر هر انچه باید در مورد سیر بدانیم سیمای خانوادگی سازگاری ها و ناسازگاری ها در زندگی سرگذشت عیسی ... ...

دریافت فایل : بیش از 15 کتاب عمومی
عربی دوم دبیرستان درس  پنجم

عربی دوم دبیرستان درس پنجم

حجم فایل : 444.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 8 بنام خدا عربی دوم دبیرستاندرس پنجم الوصف ، الاضافهترکیبات وصفی : ترکیب دو اسم با یکدیگر گاهی ترکیباتی به نام ترکیب وصفی درست می کنند که از موصوف و صفت تشکیل می شوند . به اسم اول موصوف و به اسم دوم صفت گویند و ... ...

1مدیریت توسعه تامین کنندگان

1مدیریت توسعه تامین کنندگان

حجم فایل : 2.0 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا ارزيابي و ارتقاء تامين كنندگان مديريت توسعه تامين كنندگان(فرايند P-2-4) بر مبناي دو استراتژي محور ساپكو با نام هاي ” بهينه سازي و سيستماتيك نمودن فرايند انتخاب تامين كنندگان“ و ” ارتقاء و پرورش هدفمند ... ...

حجم هرم و مخروط

حجم هرم و مخروط

حجم فایل : 836.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 بنام خدا حجم هرم و مخروطفصل هشتم هرمهرم یک شکل فضایی است که دارای یک وجه زیرین به نام قاعده است. قاعده هرم، یک چندضلعی است. به هر یک از مثلث هایی که در یک نقطه همدیگر را قطع می کنند، وجه جانبی هرم می گویند و ... ...

دریافت فایل : حجم هرم و مخروط

آذربایجان غربی _ شهرستان بوکان _ شهرک صنعتی نساجی _ ساختمان نیک خواه

به وب سایت "آموزشگاه آنلاین پول نت" خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاس گزاریم. پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات "فقط از طریق تماس با ما " انجام می شود.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما